Verkooppunt ->

De Vispas van EHSV De Rietvoorn is te koop bij Het Molentje in Elst.

OPENINGSTIJDEN
Maandag09:00-18:00
Dinsdag09:00-18:00
Woensdag09:00-18:00
Donderdag09:00-20:00
Vrijdag09:00-18:00
Zaterdag09:00-17:00
ZondagGesloten

Aanvraag vergunning
De VISpas is het lidmaatschapsbewijs van een vereniging. U krijgt daarbij lijsten van viswateren waar u mag vissen. U dient lid te worden bij een vereniging om de VISpas te bemachtigen. Wij verkopen de vergunningen van Hengelsportvereniging De Rietvoorn te Elst.

U krijgt bij ons een voorlopig bewijs van lidmaatschap mee, met de bovenkant kunt u direct gaan vissen en deze is een maand geldig. De onderkant(Aanvraag Definitief Lidmaatschap) stuurt op naar Sportvisserij Nederland en zij maken een VISpas voor u aan en deze VISpas wordt binnen 15 werkdagen na ontvangst van ‘Aanvraag Definitief Lidmaatschap’ opgestuurd.

VISpas

Mocht u van meerdere verenigingen een VISpas hebben ontvangen dan heeft u waarschijnlijk tweemaal de volledige prijs betaald. Dit is niet de bedoeling. U hoeft slechts eenmaal een afdracht te betalen bij Sportvisserij Nederland en natuurlijk ook eenmaal bij Federatie Midden Nederland. Natuurlijk moet u wel het lidmaatschap bij uw meerdere hengelsportverenigingen betalen.
U kunt uw teveel betaalde afdracht terug ontvangen. Hiervoor is een speciaal aanvraagformulier beschikbaar bij Sportvisserij Nederland op www.vispas.nl of indien u geen internet heeft kunt u een telefonische aanvraag doen op 0900-2025358.
U krijgt dan een restitutie op een door u opgegeven bank- of girorekening.
Heeft u een VISpas en een zogenaamde extra VISpas dan heeft u al een verminderde afdracht betaald.