Welkom op de nieuwe website, van H.S.V. De Rietvoorn Elst.

In ons beleidsplan stond voor de komende jaren onder andere een vernieuwde website.
Dat staat wel mooi in een beleidsplan maar dan ben je er nog lang niet.

Maar geheel in eigen beheer hebben enkele vrijwilligers dit op fantastische wijze gerealiseerd. Het resultaat ligt voor u. Daarbij is uitgegaan van moderne software mogelijkheden en de mogelijkheid om met andere apparatuur dan enkel met een pc of laptop op een goede wijze toegang te verkrijgen. Zo is de toegang op onze site door middel van een smartphone verbeterd en zijn moderne communicatiemiddelen zoals Facebook opgenomen.

Maar met het hebben van een ā€œstate of the art websiteā€ alleen ben je er nog niet.

Een website moet actueel en informatief zijn. Ook deze taak is bij de vereniging in goede handen van vrijwilligers. Uw hulp daarbij kunnen wij natuurlijk goed gebruiken vooral voor wat betreft het aandragen van informatie zogenaamde content.

Ik heb het volste vertrouwen dat, dat gaat lukken en we wensen onze nieuwe site een succesvolle toekomst.

Derk van den Born
De Voorzitter