Bericht van de wedstrijdcommissie vaste hengel

Woensdag, 13 maart 2024

Beste vaste hengel vissers,

Voor deelname aan de vaste hengel wedstrijden hanteren we dit jaar een andere methodiek dan voorheen. Nu geldt dat je uiterlijk 4 weken voorafgaand aan een betreffende wedstrijd moet hebben ingeschreven (betaling hebben voldaan) om mee te kunnen doen. Te late inschrijvingen vallen direct af.

Als het aantal inschrijvingen de limiet heeft overschreden, gaan we loten. Iedereen heeft hierbij gelijke kansen. Degene die niet zijn ingeloot komen op de reservelijst te staan. Dit zal direct op de website worden gemeld.

Bij afvallers wordt geloot onder degene die op de reservelijst staan om de beschikbare plek of plekken op te vullen. Ook dit wordt zo spoedig mogelijk bekend gemaakt. Degene die zijn uitgesloten van een wedstrijd, krijgen hun inschrijfgeld uiteraard teruggestort.

We denken hiermee zo eerlijk mogelijk te handelen en vroegtijdig duidelijkheid te scheppen aan de ingeschreven deelnemers.

Mocht je onverhoopt niet mee kunnen doen, meld dit ook tijdig zodat we anderen niet teleur hoeven te stellen.

Groeten,

Hans & Robert