ZomerVISkaravaan

Datum (en tijd) Donderdag 26-08-2021 09:30 uur t/m donderdag 26-08-2021 14:30 uur
Uiterlijke inschrijfdatum Donderdag 26-08-2021
Inschrijfgeld
Plaats Elst
Westeraam, locatie Ijsbaan bij de Augustusbrug
Wedstrijd Nationaal
Water Zoet
Sportvisserijtype Witvissen

Junioren, kinderen

Over de ZomerVISkaravaan Door het hele land – dus ook bij jou in de buurt – vinden in de maanden juli, augustus en september meerdere ééndaagse VIS-events plaats. Op elke locatie is van alles te beleven. Kinderen kunnen hun eigen vistuigje leren maken, op een juiste wijze een vis leren onthaken, vechten met de grootste vissen op de drilsimulator leren werpen en alles leren over de biologie van vissen en andere onderwaterdieren.

Onder begeleiding van VISmeesters en VISjuffen kunnen kinderen ook zélf vissen!
Alle kinderen gaan naar huis met een rijk gevulde goodiebag en maken ook kans op een gratis hengel!
Inschrijven vol=vol

Meer informatie over de ZomerVISkaravaan en de locaties van alle VIS-events is hier of op www.stekkie.nl te vinden. Hier kunnen ouders hun kind per locatie digitaal inschrijven voor deelname. De deelname is voor kinderen t/m 14 jaar en is beperkt tot maximaal 75 kinderen, dus vol=vol!

CORONA / COVID-19
Voor de evenementen is een speciaal corona draaiboek ontwikkeld, wij maken ieder evenement zo veilig mogelijk! Gezondheid staat voorop. Voortgang blijft afhankelijk van de toestemming gemeente en de dan geldende corona maatregelen!

Organisator(en) HSV de Rietvoorn