Schoonmaakactie Ressen 2021

Zaterdag, 9 oktober 2021 (10:00)

Plas bij Ressen

Hallo beste (Karper)Vissers, Zwerfafval is al jaren een "doorn in het oog" bij onze vereniging. Daarom willen wij als hengelsportvereniging de Rietvoorn, dit najaar een grote schoonmaak actie houden......

Hallo beste (Karper)Vissers,

Zwerfafval is al jaren een "doorn in het oog" bij onze vereniging.

Daarom willen wij als hengelsportvereniging de Rietvoorn, dit najaar een grote schoonmaak actie houden om het zwerfafval rond de plas bij Ressen op te ruimen. Dit zouden wij graag met een aantal sportvissers van onze mooie vereniging doen. De schoonmaak actie staat gepland op 9 oktober 2021. Hiervoor vragen wij een aantal leden die ons een zaterdagmorgen willen helpen met het opruimen van de waterkant, wij zorgen dat er genoeg spullen aanwezig zijn voor het opruimen en afvoeren van het zwerfafval.
Natuurlijk zorgen wij ook voor een natje en een droogje.

Ik hoop dat we dit gezamenlijk kunnen doen en zie graag jullie aanmeldingen tegemoet.